No vähe ei ehita!?
Ainult armastusega autot ei ehita? No vähe ei ehita! Ühel ilusal päeval tuli Henrikult kõne: „Ilvar vahetas puksid ka veel ära ja nüüd on auto valmis. Peame hakkama seda nüüd tuunima. Millal on teil aega garaaži tulla?“ Oh sa poiss, poisid otsid nagu päriselt auto ja ehitasidki selle võluväel sõiduvalmis ning nüüd peamegi hakkama seda tuunima. Kõigil ju omad tööd tegemised ja ainuke sobiv päev tuunimiseks oli üks esmaspäeva õhtu peale pikka tööpäeva. Endalgi oli imelik mõelda, et kui teised kolleegid lähevad My Fitnessisse või lastele kooli järgi, siis meie läheme garaaži näppe õliseks tegema. Või tegelikult värviseks.
Suur oli üllatus kui saime teada, et ei saagi otse rullikuga seinavärvi autole plätserdama hakata. Seda tuleb enne lihvida. Ja mitu tundi lihvida. Ja mitte ainult, käsitsi lihvida terve kuradima auto. Läks esimene ja läks teine tund ning käed olid juba täiesti valusad. Iga lihvimise sekundiga hakkasime paremini mõistma kõiki neid mannergulisi kes on juba SADA korda seda asja teinud, lõputuid öid ja õhtuid garaažis veetnud. Lihvides. Okei, kindlasti teevad nad midagi veel peale lihvimise, näiteks vahetavad pukse või midagi. Selles osas on minu autosõnavara üsna piiratud. Igatahes, peale lihvimist ei saanu IKKA veel värvima hakata. Siis tulid aknad ja uksed kinni teipida. Nagu KÕIK aknad. Minu arust oli see veidi overkill, sest me ei hakka neid ju värviga üle ujutama. Aga hea küll, projektijuht Allan oli rääkinud ja nii me seal nagu tibud reas püüdsime käsku täita.
Lõpuks, Eesti-Poola võrkpallimäng oli ka juba poole peal, siis saime hakata alles värvima. Veel üks huvitav tähelepanek. Kui meil oli koosolek ja valisime välja, millise roosa tooni me valime, siis igaühel oli ikka absoluutselt erinev arusaam roosa toonist. There are so many different shades of pink. Igatahes, põhi on tehtud ja nüüd tuleb veel ekstra palju vaeva näha sellega, et meid oleks rajal ERITI hästi näha. Ja sõitma tuleb veel õppida. Ja meil pole endiselt midagi veel selga panna. Ja 16. september läheneb hiiglama kiire hooga.