Levinud küsimused

Pidevalt täienev sektsioon levinud küsimustest, väärarusaamadest ja muudest hädadest.

 

Auto dokumendid on …..(pikk arusaamatu igav jutt nende puudumisest).

Küsime vastu: kuidas autot utiliseerida plaanitakse? Kui sul on piisavalt dokumente, et vanarauaks viia, on sul ka piisavalt dokumente, et tõestada auto omandisuhet Mannergute Mõõduvõtu korraldusmeeskonnale.

Ma ei tea mis on mu auto tühimass.

Kui auto on eesti registris, siis on see kirjutatud tehnilisse passi või saab toksida auto numbrimärgi maanteeameti kodulehele, kust vastav informatsioon välja tuleb. Kui auto ei ole eesti registris, peaks see olema kirjas ka masina välismaises tehnilises passis. Eksootiliste tehniliste passide puhul, kus seda märgitud ei ole, tegeleme juhtumipõhiselt.

Mis auto valikul oluline?

Kõige olulisem on see, et konkreetne auto oleks korras ja ohutu. Järgmine oluline määrav näitaja on võimsuse ja massi suhe. Kui kw/tonn on suurem kui tehnilistes tingimustes kirjas, siis see auto ei sobi välja arvatud kui number on vaid napilt suurem ja tegemist on millegipärast väga erilise autoga. Selline erilise auto otsus on alati korraldaja teha, kusjuures mitte ükski varasem erand ei ole kasutatav pretsedendina. Üleüldiselt on soositud pigem väikesed ja kerged autod, mitte suured ja rasked pommid.

Mis saab, kui mu auto katki läheb ja ma seda koju ei taha/saa viia?

Kui on vajadus taagast vabaneda, on võimalik jätta auto auto24ringile, kus see tasuta utiliseeritakse. Selleks tuleb ürituse lõppedes sellest korraldajale märku anda ning vormistatakse utiliseerimiseks vajalikud paberid.

 

Kas ma coiloverit, polüuretaanpukse jms juhitavuse parandamise tuuningut tohin teha?

Parem kui ei teeks. Mannerg peabki kurvis korralikult kalduma. Igasugune kiiruse (ka kurvikiiruse) tuuning, mis erineb originaallahendustest on mittesoovitatav. Kui see ei ole mingil põhjusel võimalik või mõistlik läheneme asjale juhtumipõhiselt.

 

Mu autol on mitteoriginaalseid juppe küljes/keelatud modifikatsioonid.

Pole hullu niikaua, kuni need masinat salaja kiiremaks ei tee, ei kujuta sõidu vältel ohtu juhile või teistele osalejatele ega rajale.  Kui ei ole lahenduses päris kindel, siis on mõistlik enne üritust üle küsida ja leiame mõistliku lahenduse juhtumipõhiselt

 

Aga kui mul ei ole kogemust?

Kogemuse alla kuulub igasugune ringraja, võistlus või harrastuskogemus. Kirjuta vabas vormis, milline on sinu suhe autospordi või muidu (jää)rajal kihutamisega. Kui kogemus puudub täielikult saab selleks kasutada eelnevatel päevadel vabade aegade olemasolul Auto24ringi, kus kontrollitakse teie sõiduvõimekusi. Eesmärk ei ole kedagi eemale hoida, küll aga säästa kõigi terviseid hoides tõrvatilgad meepotist eemale

Kuidas valida võistlusnumber?

Võistlusnumbri valib iga tiim ise ja kleebib selle ka oma sõidukile. Sobivate numbrite vahemik ja tehnilised parameetrid on kirjeldatud tehnilistes tingimustes. Üritusele registrerudes me numbrite kattuvust erinevatel tiimidel ei kontrolli. Juhul kui kahel või rohkemal tiimil juhutub olema sama number, siis see konkreetne number jääb alles sellele tiimile, kes saabub tehnilisse kontrolli esimesena, ülejäänud peavad selleks konkreetseks ürituseks kohapeal oma numbri ära muutma.

.

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

© 2018 MANNERGUTE MÕÕDUVÕTT MTÜ